Destinația Zen
APLICAȚIA MYCITROËN
Vehiculul tău conectat
MYCITROËN DRIVE
Călătoriile tale, planificate
Cu MYCITROËN DRIVE, îți poți planifica călătoriile în funcție de nevoile tale. Acest serviciu îți poate oferi informații actualizate în timp real despre trafic, te informează dacă există radare pe ruta ta, îți oferă informații despre prețul combustibilului, locațiile stațiilor de încărcare și te ghidează către locurile de parcare disponibile la destinație.
Ai visat vreodată să ai un copilot? Acum ai unul!
MYCITROËN TIPS
Sfaturile noastre pentru a conduce mai bine
MYCITROËN ASSIST
Foloseşte serviciul Citroën Assistance dacă vehiculul tău este imobilizat în urma unei defecțiuni sau a unui accident. Avem grijă de tine și de vehiculul tău, astfel încât să-ți poți continua drumul, indiferent de locația ta.
Toate vehiculele Citroën beneficiază de asistență pe viață - cu condiția să-ţi repari mașina în rețeaua noastră.
SERVICIILE ADVISOR
Cu serviciul Citroën Advisor, poți afla ce părere au ceilalți clienți despre calitatea serviciilor disponibile în service-urile noastre.
Îți poți alege service-ul în mod complet transparent și apoi îți poți spune părerea despre experiența ta în calitate de client Citroën.
ÎNTREŢINERE LA DISTANŢĂ
Serviciul de întreținere la distanță te asigură că mașina ta funcționează în continuare fără probleme și te avertizează atunci când apare un avertisment legat de siguranță sau de întreținere.
Dacă se apropie data reviziei sau dacă apare un martor de avertizare în bord, vei fi informat și vei avea imediat posibilitatea de a face o programare la service-ul tău preferat.
OFERTĂ ȘI PROGRAMARE ONLINE
Nu a fost niciodată atât de simplu să obții o programare sau să soliciți o ofertă.
Cu doar câteva clicuri online sau din aplicația MyCitroën poți selecta cel mai apropiat service, poți specifica tipul de ofertă pe care o dorești și poți menționa exact la ce oră vei ajunge. De asemenea, ai posibilitatea de a beneficia de reduceri speciale în perioada de happy hour (în funcție de orele disponibile la service-ul tău).
SERVICE 24/7
Lasă-ți vehiculul la service la ce oră doreşti
Cu serviciul Citroën Service 24/7, îți poți lăsa vehiculul la service-ul nostru la orice oră din zi sau din noapte. Este suficient să urmezi instrucțiunile de pe ecran pentru a-ți lăsa sau ridica vehiculul în orice moment, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Îţi vom trimite un mesaj cu toate informațiile practice de care ai nevoie.
Dacă ai solicitat o mașină de curtoazie, poţi ridica și lăsa cheile în același mod.
PRELUARE ȘI LIVRARE
Fă-ți revizia mașinii fără a fi nevoie să te deplasezi la service
VIDEOCHECK
Aprobare video a lucrărilor care urmează să fie efectuate
Videocheck este un serviciu post-vânzare inovator care permite aprobarea oricăror lucrări suplimentare care trebuie efectuate în service.
Dacă în timpul unei revizii se constată că sunt necesare lucrări care nu au fost convenite inițial, vei fi informat de către service.
Prin Videocheck veți primi o înregistrare video a lucrărilor care urmează să fie efectuate la mașina ta, în mod complet transparent.
Vei primi prin SMS sau prin e-mail un deviz al lucrării, pe care ești liber să îl accepți sau să îl refuzi.
Apoi poți aproba sau respinge devizul de la distanță. Prin centralizarea tuturor lucrărilor care trebuie efectuate mașinii tale, serviciul Videocheck îți permite să economisești timp.